New kid on the…blog!

Να ‘μαι και εγωωωω!

χαιρετω…τον εαυτο μου, μιας και μονο αυτος θα διαβασει αυτο το μηνυμα αφου ειναι η πρωτη αναρτηση στο πρωτο blog που επιχειρω να δημιουργησω.Αν κατα τυχη διαβαζει το μυνημα αυτο και κανενας αλλος τοτε καλησπερα και σε εσενα.Ήρθα λοιπον και εγω στον θαυμαστο κοσμο του μπλογκ, να προσπαθησω να κανω πραξη κατι που πολυ παλια ειχα στο μυαλο μου σαν ιδεα, (ναι ναι παντα ημουν μπροστα απο την εποχη μου…τουλαχιστον στις ιδεες, καπου στην πραξη το εχανα χιχιχι) χωρις να γνωριζω πως θα μπορουσα να το υλοποιησω. Καπου εκει αρχισαν να ανθιζουν και τα blogs – ή τουλαχιστον τοτε τα πηρα εγω χαμπαρι – και αφου ωριμασε για τα καλα η ιδεα μεσα μου ειπα να προχωρησω και στην πραξη.

Αφορμη για αυτην την σπιθα ειναι η συνειδητοποιηση (μια εκ των πολλων) οτι «Μπορω και αλλιώς!». Θεωρω τον εαυτο μου χαρουμενο ανθρωπο. Τον τελευταιο καιρο οπως ολος ο κοσμος εχουμε πεσει στα ληγμενα και μαζι με ολα τα αλλα κοντευει και η διαθεση μας να πιασει πατο. Πώς να μην πιασει, με ολη αυτη την μαυριλα που υπαρχει γυρω μας θα μου πειτε και θα εχετε και δικιο! Παρολα αυτα με το να πεσουμε στα ληγμενα μονο χειροτερα μπορουμε να κανουμε τα πραγματα οποτε επιβαλλεται (να προσπαθησουμε τουλαχιστον) να κανουμε την διαφορα!

Θα μου πεις «κοπελια αν ηταν ετσι ευκολα τα πραγματα ολοι θα ηταν μεσα στην τρελη χαρα». Δεν λεω να ειμαστε στον κοσμο μας. Αλιμονο. Λεω μονο να προσπαθησουμε να μην ξεχναμε να ειμαστε ευγνωμονες για αυτα που εχουμε στην ζωη μας και να ειμαστε οσο το δυνατον καλυτερα για τα παιδια μας, τον εαυτο μας και για τους ανθρωπους που αγαπαμε και μας αγαπουν.

Οσοι πιστοι προσελθετε λοιπον, ωστε να γινουμε μια παρεα, ανθρωπων που εχουν ορεξη για ιδεες που μπορουν να μας γεμισουν θετικη διαθεση, χαμογελο και αισιοδοξια. «Στοχος» αυτης μου της προσπαθειας ειναι το χαμογελο, το γελιο και γιατι οχι ο προβληματισμος.Όσοι θέλετε να «ακολουθησετε» αυτο το μπλογκ παρακαλω να εχετε εξοπλιστει με διαθεση για μια καλυτερη ζωη, γιατι…»μπορουμε και αλλιώς!»

Καλη αρχή 🙂

11 Σχόλια

  1. Posted by FILIPPIA on 04/04/2012 at 21:59

    MPRABO KOPELIA MOY POLY KALOOOOO!!!!KALH EPITYXIA EYXOMAI!!!NA GELASEI LIGO TO XEILAKI MAS,GIATI MPOROYME KAI ALLIWS!!!!!!!!!!!!!!!

    Απάντηση

    • Posted by evi34 on 04/04/2012 at 22:06

      σε ευχαριστω πολυ πολυ Φιλιππια! το ηλεκτρονικο μου παιδακι βαφτιστηκε με το σχολιο σου. 🙂 θα χαρω να σε βλεπω συχνα και εδω μεσα

      Απάντηση

  2. Posted by FILIPPIA on 04/04/2012 at 22:08

    NAI ENNOEITAI PWS 8A ME BLEPEIS!!!!!

    Απάντηση

  3. Posted by dora on 05/04/2012 at 10:05

    Mpravo evaki mou gluko.. dwse mas thetiki skepsi kai xara afou eisai protestantis thetikis energeias. 😀

    Απάντηση

    • Posted by evi34 on 05/04/2012 at 10:37

      μικρή μου Δώρα, παντα με εναν καλο λογο! Σε ευχαριστώ πολύ. Αλλά πώς να μην ειμαι αφού έχω γύρω μου κόσμο με αστείρευτη καλής ποιότητας ενέργεια, όπως εσύ!

      Απάντηση

  4. Posted by Μάρσι on 05/04/2012 at 11:38

    Κου κουυυυ!
    Καλή αρχή Εύη! Σιγά σιγά θα το μάθεις το bloggin’. Θέλει τον χρόνο του και στο τέλος θα γίνεις αστέρι. Δεν σε φοβάμαι… 🙂

    Απάντηση

    • Posted by evi34 on 05/04/2012 at 15:17

      Σε ευχαριστώ Μαρσι μου, βεβαια μεχρι να φτασω στο επιπεδο σου εχω μεεελλοοοον!

      Απάντηση

  5. Posted by dora on 06/04/2012 at 12:55

    H kalis poiotitas energeia otan ksekinaei kai einai thetiki stamatimo de tha xei.. pera dwthe tha pigainei kai pali thetiki tha menei. to idio kai me tin arnitiki vevaiws.. makria apo mas..

    Απάντηση

  6. Posted by Ειρήνη on 19/04/2012 at 14:27

    Καλησπέρα, Εύη μου!!!!!!!!!!!!! Χρόνια πολλά και διαδικτυακώς..! Υγεία και Χαρά και πολλή-πολλή αγάπη σε όλον τον κόσμο!!! Πολύ ωραίο το μπλογκ σου και παρα πολύ καλή η προσπάθειά σου, πολλά συγχαρητήρια!!!!!!!!!! Καλή επιτυχία και θα είμαστε σε επαφή. Μου αρέσει πολύ-πολύ η ιδέα σου!! Είμαι πολύ ενθουσιασμένη!

    Απάντηση

    • Posted by evi34 on 19/04/2012 at 20:44

      Σε ευχαριστώ πολύ Ειρήνη μου 🙂 Χρόνια πολλά και απο μένα και με το καλό να πραγματοποιηθούν όλα σου τα σχέδια. Χαίρομαι που σε ενθουσίασε, θα είμαστε σε επαφή για να το οργανώσουμε 😉

      Απάντηση

Σχολιάστε

Χirotexnoirini / Χειροποίητες κατασκευές / Irini Kolovou

Χειροποιητες κατασκευες - Handmade creations

Kosta's Mastic Spa

Φυσικά βιολογικά προϊόντα με βασικό συστατικό την μαστίχα Χίου

"Σούζι έφαγες!...και ψεύδεσαι και τρως!"

ειναι στο χερι σου να κανεις την διαφορα!

Shareyourlikes

ειναι στο χερι σου να κανεις την διαφορα!

ειναι στο χερι σου να κανεις την διαφορα!

Θέλω να αδυνατίσω

ειναι στο χερι σου να κανεις την διαφορα!

ειναι στο χερι σου να κανεις την διαφορα!

To Ζέλι σήμερα..

ειναι στο χερι σου να κανεις την διαφορα!

Θέλω να αδυνατίσω!

Για την ομορφιά και την υγεία μου!

