Τι συγκινηση…

Ε ναι λοιπον, ειμαι παλι εδω!

Μέρα 2η (σχετικο ειναι το μερα αφου ειναι περασμενες 01:00) και 2η αναρτηση στο ηλεκτρονικο μου παιδακι που «βαφτιστηκε» και επισημως. Πολυ νωριτερα απο οτι ειχα καν φανταστει αφου χτες εδινα χαιρετισματα…στον εαυτο μου. Σημερα λοιπον καλημεριζω πια και την Αθηνα και την Φιλιππια, που ειδαν πρωτες (μετα απο το εντος σπιτιου οικογενειακο περιβαλλον) την αρχη του «δημιουργηματος» μου. Η Αθηνά – ξαδελφη απο τις λιγες με δοση ωραιας τρελας που ξεπερναει την δικη μου –  αποδειχθηκε κρυφο ταλεντο μιας και με αφορμή το blog αυτο, μου φανερωσε ικανοτητες που δεν ηξερα που διεθετε. Η Φιλιππία -φίλη απο τα παλιά – εκανε και το πρωτο σχολιο και παιρνει τιμητικα τον τιτλο της 1ης αναγνωστριας! Το μέλλον θα δείξει αν θα το μετανιώσει! χιχιχιχ 🙂 Καθώς επίσης είχε και την καλοσύνη, εντελώς αυθόρμητα (όχι όχι σας το υποσχομαι, δεν την απείλησα, ούτε της έβαλα το πιστολι στο κρόταφο) να το διαφημίσει κι όλας οπότε το βραβείο όπως καταλαβαίνετε έχει μεγαλύτερη βαρύτητα. Την ευχαριστώ θερμά για αυτό.

Βέβαια το blog όπως βλέπουμε ειναι ακόμα στα σπάργανα αλλα δεν πειραζει. Η κίνηση αυτή θα με βοηθήσει να επιταχύνω λίγο παραπάνω μέχρι να καταλάβω 100% τις δυνατότητες που μου δίνει. Δοκιμές γίνονται και αλλαγές θα υπάρχουν συνεχώς, αλλά που θα πάει θα ολοκληρωθεί

Αντε βρε! Συγκινήθηκα βραδιατικα… οι πεταλουδες στο στομαχι μου και εγω σας καληνυχτιζουμε και για σημερα 🙂

2 Σχόλια

  1. Posted by makis on 05/04/2012 at 05:18

    καλημέρα καλή αρχή και πάντα αισιόδοξα.

    Απάντηση

    • Posted by evi34 on 05/04/2012 at 09:51

      Σε ευχαριστώ πολύ. Αν έχεις κάποια ιδέα για το πως μπορουμε να κανουμε την καθημερινοτητα μας πιο ευχαριστη και πιο ανεμελη, θα χαρω αν την μοιραστείς μαζί μας

      Απάντηση

Σχολιάστε

Χirotexnoirini / Χειροποίητες κατασκευές / Irini Kolovou

Χειροποιητες κατασκευες - Handmade creations

Kosta's Mastic Spa

Φυσικά βιολογικά προϊόντα με βασικό συστατικό την μαστίχα Χίου

"Σούζι έφαγες!...και ψεύδεσαι και τρως!"

ειναι στο χερι σου να κανεις την διαφορα!

Shareyourlikes

ειναι στο χερι σου να κανεις την διαφορα!

ειναι στο χερι σου να κανεις την διαφορα!

Θέλω να αδυνατίσω

ειναι στο χερι σου να κανεις την διαφορα!

ειναι στο χερι σου να κανεις την διαφορα!

To Ζέλι σήμερα..

ειναι στο χερι σου να κανεις την διαφορα!

Θέλω να αδυνατίσω!

Για την ομορφιά και την υγεία μου!

