2 μήνες ήδη…

Πέρασαν κι ολας 2 μήνες απο την πρωτη μου αναρτηση. Μετραω ηδη 26 αρθρα και 3 blogs. Ειμαι ιδιαιτερα ευχαριστημενη αν σκεφτει κανεις οτι πριν απο 2 μηνες μου φαινοταν ιδιαιτερα πολυπλοκη η ολη ιδεα.

Τελικα η σκεψη με την υλοποιηση δεν απεχει πολυ. Ειπαμε, ορια και δικαιολογιες μονοι μας βαζουμε στους εαυτους μας. Οπως μονοι μας ειμαστε σε θεση να κανουμε πραξη τις σκεψεις μας.

Η ενασχοληση με κατι που σου δινει διαθεση, που παιρνει μορφη και υπαρξη απο τα χερια σου, ειναι κατι που σε ανεβαζει ψυχολογικα και αυτο ειναι που το εχουμε αναγκη στις αβεβαιες μερες που ζουμε. Μην δισταζετε, ψαξτε, διαβαστε, βρειτε πραγματα που σας κανουν να νιωθετε καλα. Και αν ειστε μονοι σας σε οτι διαλεξετε δεν πειραζει. Αν βρειτε παρεα στην διαδρομη ακομα καλυτερα. Το να μοιραζεσαι, ακους, μαθαινεις πραγματα που δεν ηξερες, μονο καλα μπορει να μας προσφερει.

Για οσους αγκαλιασαν αυτην μου την προσπαθεια μου, τους ευχαριστω ιδιαιτερα. Για οσους θελουν να ακολουθησουν «ελατε, ειστε ευπροσδεκτοι! Στοχος ειναι να γινουμε μια μεγαλη παρεα αισιοδοξων ανθρωπων. Ποσο δυσκολο μπορει να ειναι;»

Θα σημειωσω για αλλη μια φορα οτι οποιος θελει να μοιραστει μαζι μας κατι, σκεψεις, ιδεες, προτασεις κτλ φυσικα και μπορει. Επικοινωνηστε στο e-mail μου για τις λεπτομερειες και πολυ συντομα θα δειτε το θεμα σας αναρτημενο με την «υπογραφη» σας 🙂

Αφηστε το παιδι μεσα σας να εκφραστει. Απο σοβαροφανεις χορτασαμε! Εχουμε αναγκη απο αισιοδοξια και γελιο στην ζωη μας οσο και αν προσπαθουν να μας τα στερησουν!

2 Σχόλια

  1. Posted by Μάρσι on 04/06/2012 at 18:16

    Happy birthday!!!
    Η ουσία είναι ότι έκανες το πρώτο βήμα. Για να μεγαλώσει η παρέα θα πρέπει να είσαι αρκετά υπομονετική και γενικά σε όποια άλλη κοινότητα συμμετέχεις το κυρίως blog να είναι στην υπογραφή σου. Σιγά σιγά και με την βοήθεια του γούγλη, το «σπιτικό» σου θα έχει τις επισκέψεις του. Για την ώρα γράφε τις σκέψεις σου μέχρι αυτές κάποια στιγμή να πάρουν τον δρόμο τους.
    Το blog σου είναι ακόμη βρέφος, οπότε έχε υπομονή μέχρι …να βγάλει τα πρώτα του δοντάκια! :mrgreen:

    Απάντηση

  2. Posted by evi34 on 04/06/2012 at 21:16

    thank you thank you 🙂 εχεις απολυτο δικιο για την υπομονη. Ειναι κατι που το εχω στο μυαλο μου απο την αρχη. Άλλωστε το εγχειρημα αυτο εγινε γιατι ηθελα να δοκιμασω κατα ποσο μπορω να αποτυπωσω τις σκεψεις και τους προβληματισμους μου. Να δοκιμασω αν μπορω να δημιουργησω μερικες νοτες αισιοδοξιας και να φερω μερικα χαμογελα στα χειλη αλλων. Μεχρι στιγμης μαλιστα ειμαι ιδιαιτερα ευχαριστημενη αν σκεφτεις οτι ειναι τοσο μα τοσο λιγος ο καιρος και εχει κανει κλικ σε καποιους ανθρωπους (δεν εχει σημασια αν το «κοινο» μου ειναι μικρο ή μεγάλο) που το αγκαλιασαν τρυφερα οπως ενα βρεφος οπως ειπες πολυ σωστα! Ευχαριστώ οσους ανοιξαν την αγκαλια τους στην προσπαθεια αυτη αλλα και εσενα προσωπικα

    Απάντηση

Σχολιάστε

Χirotexnoirini / Χειροποίητες κατασκευές / Irini Kolovou

Χειροποιητες κατασκευες - Handmade creations

Kosta's Mastic Spa

Φυσικά βιολογικά προϊόντα με βασικό συστατικό την μαστίχα Χίου

"Σούζι έφαγες!...και ψεύδεσαι και τρως!"

ειναι στο χερι σου να κανεις την διαφορα!

Shareyourlikes

ειναι στο χερι σου να κανεις την διαφορα!

ειναι στο χερι σου να κανεις την διαφορα!

Θέλω να αδυνατίσω

ειναι στο χερι σου να κανεις την διαφορα!

ειναι στο χερι σου να κανεις την διαφορα!

To Ζέλι σήμερα..

ειναι στο χερι σου να κανεις την διαφορα!

Θέλω να αδυνατίσω!

Για την ομορφιά και την υγεία μου!

