Πόσο υπομονή να κανεις;

Σήμερα αποφασισα να επισκεφθώ τις τοπικές δημόσιες υπηρεσιες για την διευκρινηση ενος θεματος. Σαν εκπροσωπος της φιλοσοφιας του Μπορώ και Αλλιώς εξοπλιστηκα με καλη διαθεση, χαμογελο και ενα ψιλιασμα οτι θα κανω βολτες.

Πρώτος σταθμός ο Δημος. Εντυπωσιακό! Με την καλή έννοια, «βρε καλη μου ελατε να σας εξυπηρετήσουμε» ενα πραγμα. Να αναφερω οτι το πρωτο μπαλακι το εκανε η Δεη μερες πριν «α για τετοια θεματα πρεπει να πατε στον Δήμο» Σήμερα λοιπον ηταν η ευκαιρια. Ο Δημος «ολα οκ απο εμας πρεπει να απευθυνθειτε στην Εφορεια». Δεν θα πω πολλα μιας και ολοι λιγο πολυ τα γνωριζετε. Απο την Εφορεια επομενη σταση η Δεη. Με πολλαααα νουμερα αναμονη και ενα ηλεκτρονικο συστημα να κολλαει. Παρολα αυτα δεν εχω παραπονο, τα νουμερα τσουλησαν σχετικα γρηγορα γιατι πολλοι ειχαν φυγει. Να σημειωθει παρακαλω οτι πριν καθισω να περιμενω ζητησα απο μια κυρια αν για το θεμα μου ειμαι στο καταλληλο σημειο ωστε να περιμενω με αιτια. Η απαντηση μουρμουριστη και αοριστη. Εφτασε το νουμερακι μου, και ωωωω τι συμπτωση! Να η συγκεκριμενη κυρια μπροστα μου. Μια απο τα 3 γραφεια. Αφου κοιταξε τα χαρτια, μου απαντησε οτι και εκεινη τα ιδια στοιχεια εχει και μου πεταει στο τελος «δεν ξερω τι να σας πω και στην τελικη εμενα τι με νοιαζει; Εμεις (ΔΕΗ)δεν εχουμε οφελος απο αυτο! Ρωτηστε και στην ταδε κυρια» !!!

Οσο και αν θα περιμενα το αντιθετο πραγματικα ημουν πολυ ψυχραιμη. Προτιμησα να μην της απαντησω αν και για να ειμαι ειλικρινης σκεφτηκα να απευθυνθω και στον προισταμενο της. Πήρα ομως μια βαθια ανασα και περιμενα την επομενη κυρια. Ηθελα να ηξερα αν εκεινη ηταν στην θεση του κοινου αυτος θα ηταν ο τροπος που θα επελεγε να την εξυπηρετησουν;;;; Για να μην αναφερω οτι την ρωτησα την ηλιθια πριν!!! Απο την επομενη κυρια δεν ειδα φως. Ξεκαθαρισε την θεση της μιας και η υπηρεσια της δεν ηταν αρμοδια και με ξαναεστειλε στην Δεη; Ελατεεεε πειτε την αληθεια. Αφου το ξερατε οτι ετσι θα γινει.

Της απαντησα οτι απο κει ερχομαι και βαλθηκε να μου εξηγησει εν συντομια πως γινονται οι ενδουπηρεσιακες συνεννοησεις. «Τα λετε πολυ σωστα και λογικα, η τοποθετηση ομως της Εφορειας ειναι οτι εσεις αναλαβανετε απο εδω και περα. Και επειδη χρειαζεται να αποδεικνυουμε καθημερινα οτι δεν ειμαστε ελεφαντες δωστε μου εγγραφως οτι εσεις δεν ειστε αρμοδιοι για να σταματησουν οι βολτες» Η απαντηση; «α μου φαινεται δεν καταλαβαινετε τι σας εξηγησα, μηπως θελετε να σας το ζωγραφισω;» μου απαντα. Και ερωτω εσας αγαπητοι μου αναγνωστες, ειστε μπροστα σε αυτη την κατασταση και σας δινεται ενα διλλημα. εσεις τι θα προτιμήσετε; Να της πεταξετε ενα τασακι στο κεφάλι ή να αδειασετε το γραφειο απο οτι εχει πανω;»

«Γινεστε προσβλητικη. Το μονο ευκολο ειναι να σας μιλησω αναλογα. Αυτο ειναι ομως το θεμα;» της απαντω αν και ειμαι στο τσακ να ξεχασω και το μπορω και αλλιως και να θυμηθω την προηγουμενη ηλιθια απαντηση. «οχι εγω δεν ηθελα να …» κτλ φευγω και παλι με κατευθυνση στην Εφορεια με το αιμα να αρχιζει να ανεβαινει με φορα προς τα πανω.

«παλι; μηπως να το αφησεις;» μου λεει ο αντρας μου. «και βεβαια οχι! αρνουμαι να εχω χασει τοσες ωρες ετσι για το γαμωτο και ακρη να μην εχω βγαλει!» Για να τα πολυλογώ μπαινω παλι εκει, με βλεπει η αρμοδια «γιατι εισαι παλι εδω;» με ρωταει «συγκρατηηηησουυυυ»σκεφτομαι, της απαντω εξακολουθει να πιστευει οτι δεν εινα αρμοδιοτητα της εφορειας και φευγει. ‘φευγεις εσυ αλλα δεν φευγω εγω» ξανασκεφτηκα. Περιμενωντας την να γυρισει μαζι με αλλους ταλαιπωρους προσπαθησα να ηρεμησω. Κατανοω απολυτα την θεση τους, την πιεση τους, το μπαχαλο που εχουν δημιουργησει αλλοι πολυ πιο πανω απο αυτους και ειναι «λογικο» να ειναι στην τσιτα μιας και αντιμετωπιζουν ανθρωπους που εχουν παει ετοιμοι να αρπαχθουν, αλλοι αδικα και αλλοι δικαια.

Οταν λοιπον επεστρεψε της εξηγησα οτι αυτο που ζητω ειναι να μου δειξει τον πινακα που μου ανεφερε ετσι ωστε να επιβεβαιωσω αν εχει γινει λαθος την συγκεκριμενη ή την προηγουμενη φορα. Πληρωνουμε ενα καρο πραγματα οχι να δεχομαστε και πραγματα αυθαιρετα μονο και μονο επειδη ειναι δυσκολο να τα τσεκαρουμε. Αν το λαθος ειχε γινει υπερ του κρατους μια χαρα αμεσως θα βρισκοταν η απαντηση τωρα που ειναι το αναποδο γινομαστε μπαλακια για να πουμε «δεν βαριεσαι που να τρεχω;» στο τελος. «Δεν ηρθα εδω με διαθεση καυγα ουτε υπαρχει κατι προσωπικο εννοειται. Δωστε μου την πηγη βαση της οποιας ταυτοποιούνται τα συγκεκριμένα στοιχεία και αν ειναι θεμα Δημου θα λυθει απο εκει (αισιοδοξια χιχιχχι). Με το να γινεται καποιος μπαλακι μονο γρηγορα δεν ξεμπερδευουμε και παλι μπροστα στους ιδιους ανθρωπους ερχεται. Κατανοω την θεση σας αλλα και εγω δεν ηρθα να σας παραπονεθω για το συστημα αλλα για να διευλευκανω κατι συγκεκριμενο. Ουτε σηκωθηκα σημερα το πρωι μην εχοντας τιποτα να κανω και ειπα ας παω να τρεξω λιγο στις υπηρεσιες»

Το 1ο μέρος της «εκδρομης» μου τελειωσε επιτυχως αλλα με ταλαιπωρια. Με οσο καλη διαθεση και χαμογελα να εχεις εξοπλιστει παντα θα βρεθουν πολλοι να στα χαλασουν. Σίγουρα πρεπει να κατανοουμε παντα και τους υπαλληλους. Σκεφτείτε αν ησασταν στην θεση τους και εξυπηρετουσατε τον εαυτο σας πως θα θελατε να περιγραφατε την συναντηση σας. Λεμε και καμια καλημερα και κανενα ευχαριστώ. Μπορουν να βελτιωσουν την μερα καποιου που αντιμετωπιζει διαρκως την καχυποψια και τα νευρα. Αυτο βεβαια δεν δινει το δικαιωμα για απαντησεις οπως της κυριας παραπανω οι οποιες ειναι επιεικως απαραδεκτες!!! και δυστυχως εξακολουθουν να υπαρχουν

Σχολιάστε

Χirotexnoirini / Χειροποίητες κατασκευές / Irini Kolovou

Χειροποιητες κατασκευες - Handmade creations

Kosta's Mastic Spa

Φυσικά βιολογικά προϊόντα με βασικό συστατικό την μαστίχα Χίου

"Σούζι έφαγες!...και ψεύδεσαι και τρως!"

ειναι στο χερι σου να κανεις την διαφορα!

Shareyourlikes

ειναι στο χερι σου να κανεις την διαφορα!

ειναι στο χερι σου να κανεις την διαφορα!

Θέλω να αδυνατίσω

ειναι στο χερι σου να κανεις την διαφορα!

ειναι στο χερι σου να κανεις την διαφορα!

To Ζέλι σήμερα..

ειναι στο χερι σου να κανεις την διαφορα!

Θέλω να αδυνατίσω!

Για την ομορφιά και την υγεία μου!

