Φίλοι…

Αφορμή για αυτο το άρθρο ήταν ενα τηλεφωνημα με μια απο τις κολλητες μου.

Εκείνη, πολλα χιλιομετρα μακρυα μου, με ενα παιδι που επεστρεφε εκεινη την ωρα απο το σχολειο, με ενα δεύτερο την ωρα που ξυπναγε.

Εγώ, στην κουζίνα, στην προετοιμασια του φαγητου, με μαχαιρια, ταψια κτλ στα χερια (μιλαγα με hands free 😉 ) και οι κουβεντες να ανταλλασονται γρηγορα μιας και επρεπε να κλεισουμε. Τί να κανω; Δεν την ειδα την κληση της νωριτερα και ετσι την πετυχα πανω στο φορτε της ημερας της. Την επομενη φορα θα εχουμε περισσοτερο χρονο.

Ενα τηλεφωνημα και τα χιλιομετρα εκμηδενιζονται. Ενα τηλεφωνημα και το μυαλο ξεφορτιζεται. Ποτε το δικο της, ποτε το δικο μου. Ενα τηλεφωνημα και η διαθεση φτιαχνει. Μια βλακεια, μια κουβεντα συμπαραστασης, ενα ανεκδοτο. Σίγουρα δεν ειναι το ιδιο, με εναν καφε Live, να βλεπεις τις εκφρασεις του προσωπου, να δινεις μια αγκαλια, να βλεπεις τον θυμο, την συγκινηση, το αυθορμητο γελιο του αλλου, την εννοια που τον απασχολεί και δεν εκφραζεται ακομα, αλλα….

….οταν ξερεις τον αλλον ποσα χρονια ειναι σαν να τα βλεπεις ακομα και μεσα απο ενα τηλεφωνο.

Ποσα χρονια αληθεια; 18; 19; κάπου εκει! Πωπω! Μια ζωή! Και να φανταστει κανεις οτι οταν την πρωτογνωρισα, τις πρωτες φορες ήθελα να την δειρω «δεν ταιριαζουμε καθολου» σκεφτομουν. 🙂 🙂 🙂

Χα χα χα πώς τα φερνει η ζωή. Πολυ συντομα ειδαμε οτι ολο αυτο θα αλλαζε. Γραμματα, τηλεφωνηματα, κλαμματα, γελια, μεταμεσονυχτιες συμπαραστασεις, μερικες τσαντιλες. Καυγαδες; Ενας. Ενας και καλος. Οχι σε ενταση, αλλα σε συναισθηματα. Κατα την διαρκεια της εργενικη ζωής μου. Απο μια βλακεια, ενα παιχνιδι, κινδυνεψε να χαλασει μια φιλικη μου σχεση τοτε και θυμωσα πολύ. Σιγουρα θα τα βρισκαμε στην πορεια. Σε μια φιλια δεν μπαινουν εγωισμοι, αλλα στην πορεια. Οποτε χτυπαει το κουδουνι και βλεπω τον φιλο μου και την κολλητη μου. Εχετε δει σε κατι ταινιες που αρχικα χαμογελας που βλεπεις καποιον και μετα που βλεπεις ακομα εναν σου κοβεται το γελιο; Ε κατι τετοιο χιχιχι.

Το καλο μου φιλαρακι, ειχε παει και την ειχε παρει, μου την εφερε με το ετσι θελω στο σπιτι και περιμενε να τα βρουμε. Καλε ναι, φυσικά και ειχαμε επιλογες. ‘Η θα τα βρισκαμε, ή …θα τα βρισκαμε 🙂 Μπορει και να μας εβγαζε μερικες τουφες για ενθυμιο. Δημοκρατικα πραγματα! 🙂

Ωραιες εποχες! Το ευτυχημα δεν ηταν μονο οτι τα βρηκαμε οι δυο μας – αυτο πιστευω οτι θα γινοταν αργα ή γρηγορα – αλλα οτι δεν επηρεαστηκε τελικα η σχεση μου με τον φιλαρακι μου

Σχεσεις, ταξίδια, προβληματα υγειας, γαμοι, γεννες, παιδια και κοινος παρανομαστης μια σχεση. Μια σχεση που εξελιχθηκε στην πορεια. Που μεγαλωσε μαζι μας, που μας μεγαλωσε. Μπορει να εκανε «κοιλια» μερικες φορες και αυτο γιατι δεν ειναι στο χερι μας παντα να διορθωνουμε τις καταστασεις που μας ενοχλουν, οσο κοντα και να αισθανομαστε τους φιλους μας.

Σίγουρα στην ζωή μας τα πραγματα αλλαζουν. Αλλαζουμε οι ιδιοι. Ειναι τοσο σημαντικο να εχουμε σημειο αναφορας ανθρωπους που μας γνωριζουν. Που αισθανομαστε ανετα μαζι τους. Συν-ταξιδιωτες στο ταξιδι αυτο της ζωής.

Ο καθε ανθρωπος που περναει απο την ζωή μας, και εχουμε αφιερωσει πολυ χρονο μαζι του, αξιζει να μενει ενεργο μερος της ζωής μας. Φιλοι, σχεσεις, συγγενεις, οποιος ανθρωπος σας εμαθε και τον μαθατε, μοιραστηκατε και μοιραστηκε, κρατηστε τον στην ζωή σας. Ειναι σπουδαιο!

Θα μου πειτε ακομα και στις σχεσεις; Εγω θα σας πω ναι, αν και δεν συμφωνουν πολυ μαζι μου. Οταν κατι εχει ξεκαθαρισει απολυτα και δεν υπαρχουν απωθημενα, ναι.

Οταν ζουμε σε εναν κοσμο που απο παντου ξεφυτρωνει η ψευτια, το συμφερον, το δηθεν, η διπροσωπια, δεν ειναι σπουδαιο να εχεις κατι σταθερο στην ζωή σου;

Για μενα ειναι. Και οσες φορες εχει τυχει να δημιουργηθει καποια παρεξηγηση, δεν μου αρεσει να μενει κατι μπερδεμενο. Προσπαθεις να το λυσεις. Δεν ειναι αδυναμια.Ειναι ωριμοτητα. Εγωισμοι δεν εχουν θεση σε μια φιλια. Παντα στα ορια της λογικης. Οχι της εκμεταλλευσης. Εκει ισχυουν αλλα πραγματα.

Μπορει οι φορες που συναντιεσαι με τους φιλους σου να μειωνονται καποιες στιγμες, αναλογα με το πως εξελισεται η καθημερινοτητα σου με τα χρονια, μπορει τα τηλεφωνηματα να λιγοστευουν, αλλα ειναι στο χερι μας να διατηρουμε ζωντανα καποια πραγματα. Αν χαθουμε μεσα στους ρυθμους την πατησαμε. Οταν θα αναζητησουμε καποιον δεν θα βλεπουμε κανεναν. Οι φιλιες θελουν δουλεια. Δουλεια και απο τους δυο. Θελει αποφασιστικοτητα. Θελει τσαμπουκα. Καλο τσαμπουκα. Οταν υπαρχει προσπαθεια σαμποταρισματος μπορει να θελει και «κακο» τσαμπουκα. Θελει χρονο ή λιγοτερο χρονο. Θελει προσπαθεια, αγαπη και δουλεια. Θελει καρδια και εαυτο αληθινό!

Με τα χρονια μπαινει στον αυτοματο πιλοτο και αφου τεθουν οι βασεις ολα ειναι πιο ευκολα.

 

One response to this post.

  1. […] μία από την άλλη, να μαθαίνει ότι χρειάζομαι αίμα και η κολλητή μου να οργανώνει “βραδιά αιμοδοσίας” χα χα […]

    Απάντηση

Σχολιάστε

Χirotexnoirini / Χειροποίητες κατασκευές / Irini Kolovou

Χειροποιητες κατασκευες - Handmade creations

Kosta's Mastic Spa

Φυσικά βιολογικά προϊόντα με βασικό συστατικό την μαστίχα Χίου

"Σούζι έφαγες!...και ψεύδεσαι και τρως!"

ειναι στο χερι σου να κανεις την διαφορα!

Shareyourlikes

ειναι στο χερι σου να κανεις την διαφορα!

ειναι στο χερι σου να κανεις την διαφορα!

Θέλω να αδυνατίσω

ειναι στο χερι σου να κανεις την διαφορα!

ειναι στο χερι σου να κανεις την διαφορα!

To Ζέλι σήμερα..

ειναι στο χερι σου να κανεις την διαφορα!

Θέλω να αδυνατίσω!

Για την ομορφιά και την υγεία μου!

