Προσφορα :)

Πριν λίγες μέρες βρεθήκαμε με αφορμή το τραπέζι μιας συγγενικής μας βάφτισης στον «Μίχο«. Έχοντας λοιπόν στο νου μου το e-mail με το μάζεμα πλαστικών καπακιών, και αφού μάζεψα όσα έβλεπα, ρώτησα τον ιδιοκτήτη αν γίνεται να κρατήσω και τα καπάκια απο τα μπουκάλια μας που ήδη είχε μαζέψει.

Ήταν μια ευχάριστη έκπληξη όταν μου είπε ότι όχι μόνο γίνεται αλλά έχει ήδη συγκεντρώσει περίπου 5000 καπάκια και ότι αυτό ήταν κάτι που ήδη το γνώριζε από τον χειμώνα. Χάρηκα που ήταν τόσο εξυπηρετικός και μάλιστα του πρότεινα ότι αν συνεχίσει να μου μαζεύει πολύ ευχαρίστως να του το «ανταποδώσω» ‘κάνοντας μια καταχώρηση του μαγαζιού του στο blogaki μου. «Το ένα χέρι νίβει το άλλο, και όπως με εξυπηρετήσατε έτσι θα σας εξυπηρετήσω και εγώ» 🙂 του είπα.

Λίγο πριν φύγω «αγκαλιά» με τα καπάκια μου, μου έδωσε ένα φυλλάδιο με προσφορές που τρέχουν μέχρι τις 15/10/2013. Τις βρήκα ενδιαφέρουσες. Αν σε αυτές βάλετε και τον όμορφο καλοκαιρινό χώρο …. 🙂 Από εκπτώσεις στον λογαριασμό μέχρι μενού με 10 ευρώ το άτομο.

Δεν έχετε παρά να τους ρίξετε μια ματιά και αν πάτε καταναλώστε νερά ώστε να  βοηθήσετε και εσείς στην συλλογή των καπακιών 😉

2 Σχόλια

  1. Γεια σου,

    Κάνω βολτούλες τακτικές πλέον σε σένα
    Μία ερώτηση…Το μέηλ με τα καπάκια που λες…είναι αυτό με το αναπηρικό καροτσάκι που είχε κυκλοφορήσει παλιά..Στο προφορικό βέβαια το θυμάμαι.
    Ρωτάω γιατί στην Κρήτη έχω αρκετά ( αν δε τα ανακύκλωσε τελικά η μαμά μου)
    Πέρυσι είχα κάνει με τα παιδιά αυτό http://amprakatampra.blogspot.gr/2012/05/blog-post_17.html …Είχαμε μαζέψει πάνω απο 6.000 καπάκια 🙂

    Απάντηση

    • Posted by evi34 on 15/07/2013 at 12:32

      Γεια σου Άννα με το όμορφο blog σου. Σε ευχαριστώ για τις βολτούλες σου από την blogoγειτονιά μου. Ελπίζω να περνάς όμορφα. Ναι, αυτό είναι το mail. Την συγκεκριμένη ανάρτησή σου την είχα δει και δεν σου κρύβω ότι στην αρχή νόμιζα οτι τα μαζεύετε για αυτόν τον λόγο. Μέχρι βέβαια να δω τις όμορφες κατασκευές σας. 🙂 Αυτή η ιστορία με τα καπάκια ξεκίνησε σαν ένα ψέμα που όμως έγινε αλήθεια στην πορεία. Αν θες κοίτα εδώ: http://www.pame.gr/koinonia-kosmos/protovoulies/plastika-kapakia-eginan-anapirika-amaxidia.html#.UePrAdJQaT5

      Απάντηση

Σχολιάστε

Χirotexnoirini / Χειροποίητες κατασκευές / Irini Kolovou

Χειροποιητες κατασκευες - Handmade creations

Kosta's Mastic Spa

Φυσικά βιολογικά προϊόντα με βασικό συστατικό την μαστίχα Χίου

"Σούζι έφαγες!...και ψεύδεσαι και τρως!"

ειναι στο χερι σου να κανεις την διαφορα!

Shareyourlikes

ειναι στο χερι σου να κανεις την διαφορα!

ειναι στο χερι σου να κανεις την διαφορα!

Θέλω να αδυνατίσω

ειναι στο χερι σου να κανεις την διαφορα!

ειναι στο χερι σου να κανεις την διαφορα!

To Ζέλι σήμερα..

ειναι στο χερι σου να κανεις την διαφορα!

Θέλω να αδυνατίσω!

Για την ομορφιά και την υγεία μου!

