The SCAR Project – 28 Θαρραλέες, όμορφες γυναίκες, με μαστεκτομή.

Όταν είδα αυτό το άρθρο συγκλονίστηκα. Δεν είναι δύσκολο άλλωστε. Θα το πάθετε και εσείς. Σκέφτηκα να το ανεβάσω στο «Μπορώ και αλλιώς« αλλά δεν έβρισκα λόγια να το προσφωνήσω. Έτσι αποφάσισα να το αφήσω στην άκρη και να το ξανακοιτάξω στην πορεία.

Σήμερα έπεσα πάλι πάνω του. Πάλι σκέφτηκα το ίδιο. Μμμμ έτσι όπως «εύκολα» αμελούμε να κάνουμε τις εξετάσεις που πρέπει. Και βάζω τον εαυτό μου πρώτο 😦

Πρέπει να μην αφήνουμε να περνάει η αναβλητικότητα που μας πιάνει. Φέτος μάλιστα το αποφάσισα οτι θα κάνω ότι έχω αφήσει σε εκκρεμότητα. Για αυτό έχω ξεκινήσει τα ραντεβού μου ώστε να κλείνω ένα ένα ότι πρέπει να κάνω

Μια από τις σκέψεις που μου πρωτοήρθαν κοιτώντας αυτές τις φωτογραφίες είναι ότι δεν ήξερα ότι υπήρχαν τόσο πολλά «οπτικά αποτελέσματα» μαστεκτομής.

Θέλω να σας προειδοποιήσω ότι οι εικόνες ξεφεύγουν από τις καρδούλες και τα λουλουδάκια και ότι γιούπι γιούπι μας αρέσει να βλέπουμε. Ο φωτογράφος μόδας David Jay έκανε μια πολύ δυνατή φωτογράφηση. Αποφάσισε να φωτογραφίσει γυναίκες που επιβιώσανε από τον καρκίνο του μαστού που με πολύ γενναιότητα δείχνουν τις ουλές τους για να αφυπνίσουν όλες τις γυναίκες του πλανήτη.

Η αποστολή του εγχειρήματος είναι τριπλή: Να αυξήσει την δημόσια συνείδηση σχετικά με τον καρκίνο του μαστού, να συγκεντρώσει χρήματα για τα προγράμματα της έρευνας σχετικά με την ασθένεια, και να βοηθήσει τις νεαρές επιζήσασες να δουν τα σημάδια της εμπειρίας τους μέσα από μια νέα, ειλικρινή, και τελικά όμορφη ματιά.

Επειδή στο Μπορώ και αλλιώς «φωνάζω» ότι πρέπει να επιλέγουμε να βλέπουμε την θετική πλευρά των πραγμάτων δεν σημαίνει ότι δεν έχω περάσει και εγώ δύσκολες καταστάσεις. Μια από αυτές μου άφησε ένα σημάδι σε πρώτη «μούρη». Σας δηλώνω λοιπόν ότι έγινε κομμάτι μου αμέσως και δεν αν εξαιρέσετε την αρχή που ήταν ακόμη νωπό, δεν το έκρυψα ποτέ. Στην πορεία η εμφάνισή του άλλαξε αλλά μόνο για μένα που το ξέρω από την πρώτη μέρα της δημιουργίας του. Εξακολουθεί να ξενίζει και μάλιστα μπορώ να σας γράψω ολόκληρο άρθρο για τις αντιδράσεις των άλλων όταν το πρωτοέβλεπαν….

Παρόλα αυτά δεν με ένοιαξε ποτέ. Άλλωστε αν δεν υπήρχε αυτό εγώ ίσως να μην ήμουν και στην ζωή οπότε αγαπητοί μου…μικρό το τίμημα. Αυτό επιλέγω να έχω στο μυαλό μου από το να «κλαίω την μοίρα μου» για το καημένο μου το σημαδάκι. Δεν σας κρύβω ότι που και που περνάει από το μυαλό μου να το χρησιμοποιήσω ως βάση για κάποιο tattoo αλλά μετά μου φεύγει πάλι μέχρι να ξαναγυρίσει χα χα 🙂

Μπορώ να καταλάβω λοιπόν στο 1/1000 μόνο τις γυναίκες αυτές που όχι μόνο ξαφνικά απέκτησαν ένα σημάδι, όχι μόνο κλονίστηκε ίσως για λίγο η θηλυκότητα τους, αλλά πάλεψαν για να βγουν νικήτριες στην ζωή και τώρα με πολύ γενναιότητα σας κοιτάνε στα μάτια. Αν «αντέχετε» να δείτε την πραγματικότητα δείτε αυτές τις φωτογραφίες και να έχετε στο μυαλό σας οτι ανα πασα στιγμή μπορεί εμείς να είμαστε στην θέση τους.

Υποκλιθείτε στο μεγαλείο της καρδιάς τους με σεβασμό γιατί μόνο αυτο μπορει να τις χαρακτηρίσει… Respect κυρίες μου…

 

Μπείτε στο  www.lifo.gr να δείτε όλη την έκθεση αλλά και ένα βίντεο που έχει αναρτηθεί

 

 

 

 

Σχολιάστε

Χirotexnoirini / Χειροποίητες κατασκευές / Irini Kolovou

Χειροποιητες κατασκευες - Handmade creations

Kosta's Mastic Spa

Φυσικά βιολογικά προϊόντα με βασικό συστατικό την μαστίχα Χίου

"Σούζι έφαγες!...και ψεύδεσαι και τρως!"

ειναι στο χερι σου να κανεις την διαφορα!

Shareyourlikes

ειναι στο χερι σου να κανεις την διαφορα!

ειναι στο χερι σου να κανεις την διαφορα!

Θέλω να αδυνατίσω

ειναι στο χερι σου να κανεις την διαφορα!

ειναι στο χερι σου να κανεις την διαφορα!

To Ζέλι σήμερα..

ειναι στο χερι σου να κανεις την διαφορα!

Θέλω να αδυνατίσω!

Για την ομορφιά και την υγεία μου!

