Επιτέλους βρήκα χρόνο να σας πω τα νέα μου!

Καλησπέρα σε όλους… 🙂 Ελπίζω να είστε όλοι καλά και να περνάτε μια όμορφη Κυριακή και να σας περιμένει μια ενδιαφέρουσα εβδομάδα 🙂

Το τελευταίο διάστημα έχω ψιλό χαθεί. Περιορίστηκε λίγο ο ελεύθερος μου χρόνος οπότε προσπαθώ να κρατήσω επαφή με όλους σας από εδώ αλλά και από την σελίδα του blog στο Facebook με κείμενα που μου τράβηξαν την προσοχή και θεώρησα ότι μπορείτε να τα βρείτε ενδιαφέροντα. Απο καιρό ήθελα να σας γράψω αυτό το κείμενο αλλά τελικά έφτασε σήμερα η μέρα αυτή 🙂

Μέχρι τον Ιούλιο όλα κυλούσαν ομαλά. Εκεί κάπου προέκυψε ένα σημαντικό θέμα υγείας της πεθεράς μου και όπως καταλαβαίνετε όλα άρχισαν να περιστρέφονται γύρω απο αυτό, που ευτυχώς είχε αίσια κατάληξη! Η γυναίκα είναι μια χαρά! Χωρίς αυτό να σημαίνει ότι απο την μια μέρα στην άλλη πήγε σπίτι της και όλα βρήκαν τους κανονικούς τους ρυθμούς. Υπήρξε πολύ τρέξιμο, άγχος, δυσκολίες, συνεννοήσεις που κρατάνε μέχρι και σήμερα που ακόμα τυπικά δεν έχουν δρομολογηθεί όλες οι εκκρεμότητες!

Η δική μου συμμετοχή έγινε στην πορεία αναγκαστικά πολύ ενεργή και έτσι μπήκα σε μονοπάτια γιατρών και φαρμάκων για κάποιον άλλον πέρα από τον εαυτό μου, γεγονός που λειτούργησε πολύ ψυχοφθόρα μιας και ήταν καινούργια μονοπάτια για μένα. Αυτό αλλά και ένα ακόμα περιστατικό υγείας πάλι σε οικογενειακό πρόσωπο, που έλαβε χώρα ήταν από τα πιο σημαντικά. Στο ενδιάμεσο είχα και δυο ιώσεις της μικρής με τον ελάχιστο ύπνο που συνήθως τις συνοδεύει.

Αν σε αυτά προσθέσετε το «babysitting» της ανιψιάς μου που είναι γύρω στα 1,5 σε συνδυασμό με την δική μου που την βλέπει και λιώνει αλλά η μικρή είναι στην φάση εξερεύνησης οπότε για να μην μου κάνει το σπίτι βομβαρδισμένο με παιχνίδια περνάει φάση «εκπαίδευσης» και είμαι συνεχώς πίσω της 🙂

Προσθέστε δουλειές σπιτιού, σχολείο, μια εξωσχολική δραστηριότητα και κάτι ιατρικές επισκέψεις για την τακτοποίηση δικών μου εκκρεμοτήτων, την κόρη μου που επαναπροσδιορίζει λίγο τα όριά της, όπως επίσης και την διεκπεραίωση των καθημερινών θεμάτων και έχετε την απάντησή σας σε περίπτωση που αναρωτηθήκατε που εξαφανίστηκα. Το άρθρο «Δεν θα ήταν καλύτερα αν υπήρχε όριο στην ανθρώπινη βλακεία;» γράφτηκε γιατί εκείνη την ημέρα μου είχαν ανάψει τα λαμπάκια και έπρεπε να «εκτονωθώ»

Δεν με ενοχλεί ότι ελαχιστοποιήθηκε ο ελεύθερος μου χρόνος! Αλίμονο! Όταν τα πράγματα έχουν μια ροή και τα προβλήματα που προκύπτουν λύνονται όλα είναι οκ! Τα σοβαρά προβλήματα και τα μη αναστρέψιμα είναι το πρόβλημα. Όλα για μένα συγκρίνονται με αυτά, οπότε όλα αντιμετωπίζονται. Με ενοχλεί που υπάρχουν άνθρωποι που μέσα σε δύσκολες καταστάσεις αντί να βοηθήσουν κάνουν τα πράγματα χειρότερα.

Μέσα σε όλα αυτά – τελικά είμαι ή του ύψους ή του βάθους – ξεκίνησε και η εκπομπή «Μπορώ και αλλιώς»!

Ναι ναι καλά διαβάσατε. Η ιδέα όπως σας είχα γράψει και πιο παλιά ξεκίνησε μεταξύ σοβαρού και αστείου και τελικά είπαμε να δημιουργήσουμε την ομώνυμη εκπομπή στο www.Studio222.gr.βασισμένη στην θεματολογία των blogs που διαχειρίζομαι αλλά και όχι μόνο! 🙂 Το www.Studio222.gr είναι ένας ιντερνετιακός μουσικός σταθμός που με μεράκι σας κρατάει συντροφιά όλο το 24ωρο.

Σκοπός της εκπομπής λοιπόν, είναι  να ξεκινάει ευχάριστα η μέρα μας με χαμόγελο και αισιοδοξία και όμορφα τραγούδια που ως γνωστό ανεβάζουν την διάθεση. Θα βρίσκομαι κοντά σας κάθε Δευτέρα και Τετάρτη απο τις 10 μέχρι τις 11 το πρωί προς το παρόν και βλέπουμε 🙂

Αυτό ήταν η εξαίρεση στην τρέλα των ημερών αν και την πρώτη μέρα το άγχος χτύπησε κόκκινο 🙂

Ουφ! Τα είπα! Αν δεν το έκανα και σήμερα δεν ξέρω πότε θα τα κατάφερνα 🙂

Είναι σημαντικό να μην γκρινιάζουμε για όσα μας βγάζουν από την «βολή» μας. Δεν σας κρύβω ότι την χρειαζόμουν λίγη ένταση στις μέρες μου. Φυσικά και δεν αναφέρομαι στα ιατρικά περιστατικά!!! Μην ξεχνάτε να εύχεστε μόνο ότι είναι να είναι περαστικό και με καλή έκβαση. Όλα τα άλλα φτιάχνονται. Και αν έρθετε στα όριά σας….καθίστε…..χαλαρώστε….πιείτε λίγο νερό και πάρτε ένα ….χαπάκι…. 😉

Σχολιάστε

Χirotexnoirini / Χειροποίητες κατασκευές / Irini Kolovou

Χειροποιητες κατασκευες - Handmade creations

Kosta's Mastic Spa

Φυσικά βιολογικά προϊόντα με βασικό συστατικό την μαστίχα Χίου

"Σούζι έφαγες!...και ψεύδεσαι και τρως!"

ειναι στο χερι σου να κανεις την διαφορα!

Shareyourlikes

ειναι στο χερι σου να κανεις την διαφορα!

ειναι στο χερι σου να κανεις την διαφορα!

Θέλω να αδυνατίσω

ειναι στο χερι σου να κανεις την διαφορα!

ειναι στο χερι σου να κανεις την διαφορα!

To Ζέλι σήμερα..

ειναι στο χερι σου να κανεις την διαφορα!

Θέλω να αδυνατίσω!

Για την ομορφιά και την υγεία μου!

