Μαθήματα υποκριτικής

Αρκετό καιρό πιο πριν είχα ενημερωθεί για την παρουσίαση βιβλίων που θα γινόταν από τον Κώστα Κρομμυδα στα Ψαχνά Ευβοίας.

Ως γνήσιος βιβλιοφάγος μου κέντρισε το ενδιαφέρον. Όταν έμαθα ότι πριν την παρουσίαση θα πραγματοποιηθούν μαθήματα υποκριτικής κάτι μου έκανε κλικ

Το θέατρο είναι αγάπη ετών. Κοντά στο τέλος του Λυκείου είχα πάρει μέρος σε μια θεατρική παράσταση που έκανε το σχολείο και με αυτή λάμβανε μέρος στο θεατρικό διαγωνισμό που έκανε το Θέατρο Τέχνης Κάρολος Κουν. Ο ρόλος μου μικρός αλλά το θεατρικό μας είχε προχωρήσει μέχρι ένα καλό επίπεδο. Στην πορεία με την επιλογή των δέσμεων δυστυχώς «απομακρύνθηκα» από την τρίτη δέσμη που μου έδινε την δυνατότητα να δοκιμάσω να πλησιάσω προς τα εκεί. Αργότερα οι επιλογές μου με απομάκρυνηναν πολύ από εκεί. Παρόλα αυτά η αγάπη παρέμεινε, όπως επίσης υπήρχε σχεδόν πάντα η διάθεση για ραδιόφωνο. Άσχετο το ένα με το άλλο εμένα όμως με τράβαγαν και τα δύο. Το γράψιμο και η επικοινωνία με τον κόσμο είναι μερικά ακόμα στοιχεία που με κέντριζαν.

Το blog άρα και το γράψιμο έγινε πραγματικότητα τουλάχιστον για αρχή γιατί έχω πολλές ιδέες στο μυαλό μου 😉 Όσοι παρακολουθούν την πορεία του blog θα είδαν ότι σχετικά πρόσφατα το ραδιοφωνικό κομμάτι έγινε πραγματικότητα. Δεν σας κρύβω ότι στην προοπτική του μαθήματος υποκριτικής από την μια ενθουσιαζόμουν και από την άλλη έπιανα τον εαυτό μου να ντρέπεται να το κάνει.

«Κόντρα στην κόντρα» σκέφτηκα! «Θα πάω και θα δοκιμάσω να δω αν μπορώ να «επιβληθώ» στον εαυτό μου. Δεν είναι κάτι τόσο τρομερό. Ίσα ίσα» και έτσι πήγα.

Το κλίμα ήταν ευχάριστο, οι περισσότεροι μαγκωμένοι. Ο Κώστας Κρομμυδας ήταν εκεί και όταν μαζευτήκαμε αρκετοί ξεκινήσαμε. Παρόλο που δεν θα το έλεγες μάθημα με την κλασσική έννοια ήταν κάτι που με ευχαρίστησε πολύ. Δεν ήταν μάθημα με την κλασσική έννοια γιατί φυσικά ήταν η πρώτη επαφή πολλών με κάτι τέτοιο. Υπήρχε καλή διάθεση, αμηχανία, γέλιο αλλά και προσπάθεια πειθαρχείας 🙂

Με τις ερωτήσεις, ένα μίνι βιογραφικό και διάφορες άλλες στιγμές που φυσικά ήταν απαραίτητες για να «γνωρίσεις» λίγο καλύτερα τον άνθρωπο που είχες απέναντί σου το κυρίως μάθημα κράτησε λίγο. Αν και μεταξύ μας και πολύ να κράταγε πάλι λίγο θα μου φαινόταν 😉

Το κυρίως νόημα ήταν η απομνημόνευση μιας φράσης και η έκφρασή της με διαφορετικούς τρόπους-συναίσθημα ανάλογα με το πιο ήταν το ζητούμενο κάθε φορά. Είχε εξαιρετικό ενδιαφέρον να παρατηρείς τους τρόπους που οι άνθρωποι εκδήλωναν την αμηχανία τους νιώθοντας πως εκτείθονται μπροστά σε ένα σύνολο ανθρώπων. Εξίσου εντυπωσιακό ήταν να βλέπεις πώς απο την στιγμή που επέτρεπαν στον εαυτό τους να συγκεντρωθεί σε αυτά που τους ζητούσαν,  «μεταμορφωνόντουσταν». Ακόμα και πολλές φορές μέσα από το γέλιο έβλεπες τις άμυνες τους.

Είχα πείσει πια τον εαυτό μου ότι θα το δοκιμάσω με άνεση και σιγουριά. Άλλωστε για αυτό είχα πάει! Και το έκανα! Ε ναι λοιπόν! 🙂 χα χα Οσο εύκολο και αν ακούγεται η αλήθεια είναι ότι το έχει το ζόρι του. Το έβλεπα σε αρκετούς ανθρώπους. Η έκθεση σε τρίτους είναι σπουδαίο πράγμα και πολλές φορές ανασταλτικός παράγοντας.

Εγώ το χάρηκα πολύ. Ένιωσα σίγουρη για μένα και έτοιμη! Και το έβγαλα εις πέρας. Η έκφραση που έβλεπα απέναντί μου καθώς και το σχόλιο που έλαβα με ικανοποίησε απόλυτα. Δεν σας γράφω τι και πως γιατί δεν θέλω να με περάσετε για ψώνιο 😉 Πιστέψτε με μπορώ να είμαι αντικειμενική. Έβλεπα το ύφος, το βλέμμα, τις κινήσεις (τα ψιλά γράμματα γενικά) και στην πορεία τα σύγκρινα με αυτά της δικής μου ….»ερμηνείας» και έβγαλα τα δικά μου συμπεράσματα. Πολλοί «συμμαθητές» μου ήταν μαγκωμένοι και παρέμειναν, άλλοι ήταν μαγκωμένοι και ξεδιπλώθηκαν με εντυπωσιακά αποτελέσματα, άλλοι ήταν αμήχανοι, άλλοι ήταν άνετοι.

Ήταν μαγικό να βλέπεις τις αλλαγές στον καθένα και αυτό από μόνο του ήταν μάθημα 🙂

Όταν κάποιες κυρίες με συγχάρηκαν στο διάστημα που μεσολάβησε μέχρι την παρουσίαση των βιβλίων δεν χρειάζεται να σας πω πόσο το χάρηκα!

Γυρνώντας σπίτι ένιωθα ότι κακώς άφησα στην άκρη κάτι που με ενθουσίαζε.Όχι δεν έχω βλέψεις να γίνω ηθοποιός. Όταν πρόσφατα είδα την παράσταση «Ιφιγένεια η Εν Αυλίδι» στην οποία είχε λάβει μέρος ο αδελφός μου με εντυπωσιακή ερμηνεία (όσο και αν δεν το πιστεύετε εξακολουθώ να είμαι αντικειμενική), δεν σας κρύβω ότι πάλι κάτι με «έτρωγε». Δυστυχώς ή ευτυχώς όμως η προοπτική συμμετοχής σε μια θεατρική παράσταση απαιτεί χρόνο που δεν μπορώ να διαθέσω σε τέτοιο βαθμό. Οπότε ήθελα κάτι με λιγότερη χρονική δέσμευση.  Με ενδιαφέρει όμως πολύ αυτό που μου βγάζει η ενασχόληση με το είναι μου. Οτιδήποτε σε φέρνει σε επαφή με το εσωτερικό σου είναι, σίγουρα σου διδάσκει πράγματα και σίγουρα δεν βγαίνεις χαμένος.

Μαθήματα υποκριτικής; Διαχείριση συναισθημάτων; Έκφραση λόγου; Αν έχετε τις ίδιες ανησυχίες με μένα τότε ψάξτε κάτι τέτοιο 🙂 Εγώ έχω ξεκινήσει το ψάξιμο πάντως 😉

3 Σχόλια

  1. […] την ανάρτησή για τα μαθήματα υποκριτικής έρχεται η […]

    Απάντηση

  2. […] παρουσίαση είχε πολύ περισσότερο κόσμο απο τα μαθήματα υποκριτικής και αυτό συνεπάγεται περισσότερες ερωτήσεις, […]

    Απάντηση

  3. […] Φυσικά και μου ξαναήρθε στο μυαλό το όλο θέμα με την θεατρική ενασχόληση (βρε λες τελικά να το αποφασίσω;;; 😉 […]

    Απάντηση

Σχολιάστε

Χirotexnoirini / Χειροποίητες κατασκευές / Irini Kolovou

Χειροποιητες κατασκευες - Handmade creations

Kosta's Mastic Spa

Φυσικά βιολογικά προϊόντα με βασικό συστατικό την μαστίχα Χίου

"Σούζι έφαγες!...και ψεύδεσαι και τρως!"

ειναι στο χερι σου να κανεις την διαφορα!

Shareyourlikes

ειναι στο χερι σου να κανεις την διαφορα!

ειναι στο χερι σου να κανεις την διαφορα!

Θέλω να αδυνατίσω

ειναι στο χερι σου να κανεις την διαφορα!

ειναι στο χερι σου να κανεις την διαφορα!

To Ζέλι σήμερα..

ειναι στο χερι σου να κανεις την διαφορα!

Θέλω να αδυνατίσω!

Για την ομορφιά και την υγεία μου!

