Εδώ είμαι!

Χαιρετώ όλη την παρέα του «Μπορώ και αλλιώς»!

Ήθελα να σας στείλω ένα χαιρετισμό γιατί η αλήθεια είναι ότι έχω ψιλοχαθεί. Ώρες ώρες νιώθω ότι τα post-it με τις υπενθυμίσεις για διάφορες ιδέες που έχω θα γεμίσουν σιγά σιγά όλο το σπίτι 🙂 Ιδέες πολλές αλλά χρόνος λίγος.

Ιδέες για κατασκευές, για θέματα αναρτήσεων και για πάρα πολλά πράγματα. Η αλήθεια είναι ότι ο χρόνος κυλάει πιο γρήγορα από τότε που ξεκίνησαν τα σχολεία. Η κόρη μου ξεκίνησε φέτος πρώτη φορά οπότε αν και ήξερα τι να περιμένω η πραγματικότητα είναι ταχύτερη. Αναρωτιέμαι η αλήθεια είναι γιατί δεν μπορώ να βρω τον χρόνο που θέλω ώστε να κάνω πράξη όλα αυτά που σκέφτομαι και μερικές φορές δεν έχω απάντηση χα χα χα.

Οι αναρτήσεις που γίνονται στην σελίδα του «Μπορώ και αλλιώς»! στο facebook είναι πιο «εύκολες» και προσπαθώ να μην απέχω και απο αυτές τόσο πολύ. Είναι πιο εύκολες γιατί με μια απλή κοινοποίηση φέρνω την είδηση πιο κοντά σας βοηθώντας έτσι στην διάδοση καλών νέων (υπάρχουν και απο τα άλλα δυστυχώς) που πιστεύω ακράδαντα οτι πρέπει να διαδίδονται!

Για τα blogs που συνήθως πρόκειται για αναρτήσεις βγαλμένες απο το μυαλό και την καρδιά μου εκεί όπως καταλαβαίνετε θέλει περισσότερο χρόνο. Δεν είναι μόνο το «Μπορώ και αλλιώς» βλέπετε είναι και τα αδελφάκια του (είναι και πολλά)

Οπότε φίλοι μου να ξέρετε ότι δεν απέχω συνειδητά, το γράψιμο είναι κάτι που το κάνω με ευχαρίστηση και συμβαίνει όταν έχω έμπνευση 🙂 (για του λόγου το αληθές θα πρέπει να βγάλω φωτογραφία τα post it μιας και τώρα από έμπνευση καλά πάω αλλά είπαμε…ο χρόνος …)

Καλωσορίζω στην παρέα τους καινούργιους φίλους της παρέας του facebook αλλά και των blogs και σας ευχαριστώ που ήρθατε σε αυτή την ομάδα και δίνετε στην προσπάθειά μου μια ευκαιρία να σας «πείσω» οτι πρέπει και οφείλουμε να «Μπορούμε και αλλιώς»! Για να γίνουν οι μέρες μας καλύτερες, οι γύρω μας και να κρατήσουμε την αισιοδοξία μας που τόσο επίμονα προσπαθούν να διώξουν απο μέσα μας!

Είστε ευπρόσδεκτοι να επικοινωνήσετε μαζί μου για προτάσεις, ιδέες και καλά νέα!!!

2 Σχόλια

  1. […] είμαι! Επιτέλους! Οπως πρόσφατα έγραψα στο Μπορώ και αλλιώς απέχω λίγο λόγω έλλειψης […]

    Απάντηση

  2. […] λίγο και απο τα δύο. Θυμάστε το κείμενο “Εδώ είμαι!” που είχα ανεβάσει πριν κάμποσο καιρό που εξηγούσα […]

    Απάντηση

Σχολιάστε

Χirotexnoirini / Χειροποίητες κατασκευές / Irini Kolovou

Χειροποιητες κατασκευες - Handmade creations

Kosta's Mastic Spa

Φυσικά βιολογικά προϊόντα με βασικό συστατικό την μαστίχα Χίου

"Σούζι έφαγες!...και ψεύδεσαι και τρως!"

ειναι στο χερι σου να κανεις την διαφορα!

Shareyourlikes

ειναι στο χερι σου να κανεις την διαφορα!

ειναι στο χερι σου να κανεις την διαφορα!

Θέλω να αδυνατίσω

ειναι στο χερι σου να κανεις την διαφορα!

ειναι στο χερι σου να κανεις την διαφορα!

To Ζέλι σήμερα..

ειναι στο χερι σου να κανεις την διαφορα!

Θέλω να αδυνατίσω!

Για την ομορφιά και την υγεία μου!

