Ολα ειναι σχετικά

«O Πέτρος ήταν τρομερός τσιγκούνης, που σε όλη τη ζωή του μόνο δούλευε και ό,τι έβγαζε το έκανε κομπόδεμα.
Λίγο πριν πεθάνει λέει στη σύζυγό του. «Βούλα, όταν πεθάνω, θέλω να μαζέψεις όλα μου τα χρήματα και να τα βάλεις στην κάσα μαζί μου. Θέλω να πάρω τα λεφτά μαζί μου στην επόμενη ζωή.
Η Βούλα θλιμμένη του υποσχέθηκε, με όλη της την καρδιά, πως όταν εκείνος θα πέθαινε, αυτή θα φρόντιζε να βάλει όλα τα λεφτά στην κάσα μαζί του.

Κάποτε ο Πέτρος πέθανε. Στην κηδεία η Βούλα έκλαιγε δίπλα στο φέρετρο κρατώντας στα χέρια της ένα μικρό μεταλλικό κουτί.. Όταν τελείωσε η τελετή, και την ώρα που ο παπάς ετοιμαζόταν να κλείσει το φέρετρο, η Βούλα φωνάζει σπαρακτικά: «Μια στιγμή!!!» και πλησιάζοντας βάζει το μεταλλικό κουτί μέσα στο φέρετρο. Μετά ο παπάς έκλεισε το φέρετρο και άρχισαν να το κατεβάζουν.
Η φίλη της, η Τασία, που ήταν παρούσα στην κηδεία και ήξερε την υπόσχεση της Βούλας πάει ταραγμένη δίπλα της και της λέει: «Βούλα, ελπίζω, ότι δε ήσουν τόσο χαζή ώστε να βάλεις όλα τα λεφτά μέσα στο φέρετρο μαζί του.»

«Άκου Τασία μου» λέει η Βούλα, «εγώ είμαι Χριστιανή Ορθόδοξη. Το Υποσχέθηκα στον άντρα μου και δεν μπορώ να αθετήσω τον λόγο μου.»
«Δηλαδή, μου λες, ότι μάζεψες τα χρήματά και τα έβαλες στην κάσα του ;!;!;!;!»

«Περίπου..», λέει η Βούλα. « Για την ακρίβεια τα μάζεψα, τα έβαλα στον λογαριασμό μου και του έκοψα μία επιταγή…»

ΥΓ. Συμπέρασμα: Πάντα υπάρχει τρόπος να είσαι με όλους εντάξει αρκεί να μη σκέφτεσαι συμβατικά..»

Σχολιάστε

Χirotexnoirini / Χειροποίητες κατασκευές / Irini Kolovou

Χειροποιητες κατασκευες - Handmade creations

Kosta's Mastic Spa

Φυσικά βιολογικά προϊόντα με βασικό συστατικό την μαστίχα Χίου

"Σούζι έφαγες!...και ψεύδεσαι και τρως!"

ειναι στο χερι σου να κανεις την διαφορα!

Shareyourlikes

ειναι στο χερι σου να κανεις την διαφορα!

ειναι στο χερι σου να κανεις την διαφορα!

Θέλω να αδυνατίσω

ειναι στο χερι σου να κανεις την διαφορα!

ειναι στο χερι σου να κανεις την διαφορα!

To Ζέλι σήμερα..

ειναι στο χερι σου να κανεις την διαφορα!

Θέλω να αδυνατίσω!

Για την ομορφιά και την υγεία μου!

