Αλυσίδες vs τοπικών βιβλιοπωλείων

Σίγουρα θα σας έχω ξαναπεί για την αγάπη μου στα βιβλία. Αν με άφηνα ελεύθερη θα μπορούσα να έχω μια τεράστια βιβλιοθήκη γεμάτη. Η αλήθεια είναι οτι η αγορά βιβλίων όμως είναι ένα ακριβό «χόμπι» οπότε με έχω περιορίσει στις ανταλλαγές, στους  δανεισμούς μεταξύ φίλων, πιο παλιά και με την δανειστική βιβλιοθήκη κτλ.

Πρέπει να σας έχω ξαναπεί επίσης ότι όταν κάνουμε μεγάλες διαδρομές με το αυτοκίνητο πχ σε διακοπές συνηθίζω να διαβάζω στον άντρα μου κάποιο κατά την διάρκεια της οδήγησης. Έχουμε συμφωνήσει λοιπόν, όταν θα πηγαίνουμε διακοπές να αγοράζουμε και απο ένα με δυο βιβλία απο τον προορισμό μας. Έτσι και η συλλογή μου δεν θα μεγαλώνει με γρήγορους ρυθμούς αλλά ούτε και θα χαλάμε χρήματα κάθε τόσο σε βιβλία, που κακά τα ψέματα είναι λίγες οι φορές που θα τα ξαναδιαβάσεις πόσο μάλλον πάνω απο 2 φορές.

Έτσι λοιπόν περιορίζω την αγορά για το είδος που μου αρέσει τόσο πολύ σε περίοδο διακοπών 🙂

Περσυ το καλοκαίρι είμασταν για λίγες μέρες στον Βόλο και έτσι πήγα να πραγματοποιήσω την «συμφωνία» μας.

Ειχα όρεξη να μπω σε ένα απο τα λατρεμένα μεγάλα βιβλιοπωλεία που όλα ξεδιπλώνονται μπροστά στα μάτια σου και μπορείς με την ησυχία σου να χαζέψεις, να αποφασίσεις και να περάσεις απο το ένα είδος στο άλλο μέχρι να αποφασίσεις τι θέλεις.

Ειχα και την μικρή μαζί μου, η οποία επίσης τα αγαπάει. Αφού δώσαμε τις σχετικές οδηγίες και αφού σιγουρεύτηκα ότι δεν ανακατεύει τους τίτλους την άφησα να διαλέξει κάτι που θέλει και μετά ανάλογα με το τι και με το πως να δούμε αν θα το αγοράζαμε.

Η αληθεια ήταν ότι ψιλοπαρασύρθηκα λίγο και αντί για ένα-δυο έφυγα απο εκεί με 6! Μην φωνάζετε ντε! Δεν ήταν όλα για μένα. Είχα δυο υποχρεώσεις τις επόμενες μέρες και αποφάσισα να κινηθώ στον κόσμο των βιβλίων αυτή την φορά. Οπότε και συνολικά είχα 2 παιδικά, 2 για μένα, και 2 για τα δωράκια μου. Τα τρια βιβλία είχαν μια μικρή πολύ μικρή έκπτωση απο μόνα τους. Το σύνολο ήταν 61,76 και πλήρωσα 61,76!

Βγαίνοντας το μετάνιωσα να είμαι ειλικρινής. Επιχειρηματική ευελιξία καμία.

α) Βλέπεις μια μαμά να είναι ευέλικτη στις επιλογές του παιδιού. Εγώ ήξερα μέχρι τι ποσό θα διέθετα για τα παιδικά ο ιδιοκτήτης όχι, αλλά δεν έχει σημασία

β) Βλέπεις να σου φέρνω στο ταμείο παραπάνω απο ενα βιβλίο

και χρεώνεις 61,76…ούτε καν να πεις 60…για να μην σου πω παρακάτω. Η αλήθεια είναι ότι οι αλυσίδες υποτίθεται ότι δεν έχουν το περιθώριο όταν ανοίγουν παραρτήματα να σε αφήσουν να είσαι ευέλικτος. Σαν ιδιοκτήτης όμως αλυσίδας σε μια πόλη θα έπρεπε να επιτρέψεις στον εαυτό σου να χάσει το 1,76 ή το 2 ή το 3 ευρώ για να σου ξαναέρθει ο πελάτης. Το 1,76 μεσα στα 60 (τελικά εκεί πήγε το δώρο της γιορτής μου για πέρσι 🙂 ) δεν είναι κατι να «γλυτώσεις». Είναι όμως η κίνηση που μετράει. Και άντε και εγώ ήμουν περαστική. Οι ντόπιοι; Θα ξαναπάνε;

Ενώ αρχικά θα έμπαινα να χαζέψω τις νέες κυκλοφορίες μιας και είμασταν απ εξω, και ήθελα να περάσω και απο ένα άλλο που κατι τις με ειχε τραβήξει στην βιτρίνα του , με «κέρδισε» η ποικιλία και η άνεση ενός μεγάλου βιβλιοπωλείου και στο τέλος ξεχάστηκα και έκανα όλες τις αγορές μου εκεί.  Μετάνιωσα που δεν άφησα αυτά τα χρήματα σε ένα τοπικό βιβλιοπωλείο που σίγουρα κάνουν καλύτερες τιμές.

Την επόμενη φορά όμως δεν θα επαναλάβω το ίδιο «λάθος»

Σχολιάστε

Χirotexnoirini / Χειροποίητες κατασκευές / Irini Kolovou

Χειροποιητες κατασκευες - Handmade creations

Kosta's Mastic Spa

Φυσικά βιολογικά προϊόντα με βασικό συστατικό την μαστίχα Χίου

"Σούζι έφαγες!...και ψεύδεσαι και τρως!"

ειναι στο χερι σου να κανεις την διαφορα!

Shareyourlikes

ειναι στο χερι σου να κανεις την διαφορα!

ειναι στο χερι σου να κανεις την διαφορα!

Θέλω να αδυνατίσω

ειναι στο χερι σου να κανεις την διαφορα!

ειναι στο χερι σου να κανεις την διαφορα!

To Ζέλι σήμερα..

ειναι στο χερι σου να κανεις την διαφορα!

Θέλω να αδυνατίσω!

Για την ομορφιά και την υγεία μου!

