Παρουσίαση βιβλίων

Μετά την ανάρτησή για τα μαθήματα υποκριτικής έρχεται η συνέχεια 🙂

Όπως σας είπα και πριν μετά τα μαθήματα έγινε η παρουσίαση των βιβλίων του Κώστα Κρομμυδα. Υπήρχε αρκετός κόσμος, γυναίκες περισσότερο και η παρουσίαση ξεκίνησε.

Τα βιβλία που παρουσιάστηκαν ήταν το «Η ζωή που έλειπε» και το «Μπαμπά μεγάλωσέ με»

Το βιβλίο «Η ζωή που έλειπε» έχει ως βάση της μια αληθινή ιστορία που συνέβει στην περίοδο της Κατοχής γεγονός που από μόνο του σου κινεί την περιέργεια να το διαβάσεις..

Το βιβλίο αυτό όταν το διαβάσω θα σας ανεβάσω την γνώμη μου στο βιβλιο-blogaki «Συντροφιά με ένα βιβλίο», το ίδιο θα συμβεί και με το «Μπαμπά μεγάλωσέ με»

Μεγάλη συζήτηση έγινε και το συγκεκριμένο βιβλίο. Υπήρχαν διάφορες ερωτήσεις σχετικά με το πώς και το γιατί γράφτηκε αυτό το βιβλίο όπως επίσης για το τι προσπαθεί να περάσει. Θα μου πείτε δεν έπρεπε να γίνουν ερωτήσεις; Έπρεπε. Απλά κάποιες τις θεώρησα άσκοπες.

Να σημειώσω για άλλη μια φορά ότι το συγκεκριμένο βιβλίο ακόμα δεν το έχω διαβάσει. Δεν μου είναι δύσκολο όμως να καταλάβω το τι σημαίνει βιωματικό. Στο παιδικό blogaki θα αναπτύξω λίγο το θέμα περισσότερο έτσι ώστε να μην σας κουράσω αν δεν είστε γονείς.

Αν το διαβάσετε πρώτοι στείλτε μου τις εντυπώσεις σας οι οποίες όπως έχουμε ξανα πει θα αναρτηθούν με το όνομά σας

Επίσης μια έξυπνη ιδέα για να δείτε αν θα σας τραβήξει το ενδιαφέρον μπορείτε να διαβάσετε τις πρώτες 30 σελίδες δωρεάν εδώ

Μια σκέψη σχετικά μέ το “Παρουσίαση βιβλίων

Σχολιάστε